2017. augusztus 12., szombat

Jamie McGuire-Gyönyörű sorscsapás értékelés




Oldalak száma:450
Borító:KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ
Súly:580 gr
ISBN:9789632612102
Nyelv:MAGYAR
Kiadás éve:2012
Árukód:2229632 / 1084180
Fordító:Szűr-Szabó Katalin 
Fülszöveg:
Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében - azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik. Travis vézna testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer. Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?

Értékelés:

Hát, abban egyetértek,hogy ez a regény valóban egy sorcsapás.Sajna már nem tudom eldobni az agyam pár romantikus jelenettől és szerelmi vallomástól. A romantikus könyvek a kedvenceim, mivel azért a legtöbb írónő nem írja annyira cukormázasra és az ép ész határain belül marad. Legtöbbször van valami komoly mondanivalója is, de ebben a regényben nem nagyon találtam.

Hát, sajnálom, hogy ezzel minden rajongó álmát összetöröm, de szerintem ez az egyik legelcsépeltebb és legeltúlzottabb  regény, amit valaha olvastam. Talán ha régebben olvasom el, akkor tetszett volna. 

Én is szerelmes lennék Travis Maddoxba, ölnék a második részért, és azért siránkoznék, hogy nekem sosem lesz ilyen pasim. Az tuti, hogy még egy ilyen pasi nincs, mint Travis, de be kell vallanom őszintén, nem is kellene. 

Talán már hozzászoktam a sok "lány regényhez", amikben rossz fiúkról olvasok. Elvileg Travis is az, de ez nekem annyira nem jöttt át a regényben. Amúgy szerintem egy kicsit boncolgathatta volna az írónő, hogy miért ragaszkodik annyira ahhoz a pénszerzési formához, amit most nem írok le, mert spoiler.

Azért néhány vallomásával az én szívembe is be tudta lopni magát.

"Tudod,miért akarlak?Nem tudtam,hogy elveszett voltam,amíg meg nem találtál.Nem tudtam, mi a magány, amíg az első éjszakát nem töltöttem nélküled egyedül az ágyamban.Te vagy az egyetlen,aki tökéletes az életemben.Csak rád vártam,amióta csak élek Galamb."

Néztem egy videó kritikát a könyvről, amiben azt mondja az olvasó, hogy azért nem tetszett neki,mert műproblémák szerepelnek benne. Ezt sajnos aláírom, néha tényleg elég marhaságon össze tudott veszni Abby és Travis. 

Ami Abbyt illeti, nem tudom,ki,hogy van vele, de én ritkán találkozok ennyire önző és hisztis nőszeméllyel regényekben.Vagy lehet, csak én túlzom el, de amit szegény Travissel csinál, az pofátlanság.

A szerelmi háromszögtől is a plafonra tudtam volna mászni. Abby mindkettőjükkel szórakozott, és még magának sem tudta bevallani, hogy mekkora egy hárpia igazából. Lehet, hogy emiatt ki leszek tagadva, de sajnos nem tudok jobb véleménnyel szolgálni róla.

Szerintem pocsék barát és barátnő is. A "sötét múltjával" sem tudott szerintem igazán mit kezdeni az írónő. Pedig láttam benne fantáziát, csak sajnos a sok sírás,enyelgés és szerelmi vallomások között semmire nem volt idő.

Ötszáz oldalon keresztül olvastam egy regényt, amit háromszáz oldallal simán le lehetett volna zárni. Ami a regény végét illeti..hát én inkább azt nem véleményezném, mert tényleg pokolra jutok.

Összességében nem annyira rossza regény, csak már nem az én korosztályomnak való ez a habos-babos szerelmi cukormáz.Nekem 10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...