2017. augusztus 6., vasárnap

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó





Oldalak száma:432
Borító:KARTONÁLT
Súly:460 gr
ISBN:9789634331193
Nyelv:MAGYAR
Kiadás éve:2017
Árukód:2697082 / 1164550
Sorozat:ELEMENTS
Fordító:H. Prikler Renáta


Fülszöveg: 


Gyerekként szerettek egymásba. Ám egy szörnyű élmény rányomja bélyegét a lány életére. Elég erős-e a szerelmük ahhoz, hogy leküzdjék a múlt árnyait, amelyek rátelepszenek a kapcsolatukra?
Szerelmi történet. Szeretik egymást, de nem szeretik önmagukat.
Történet életről és halálról, szerelemről és megszegett ígéretekről.



 Vélemény:

Brittainy C.Cherry könyveiben azt szeretem, hogy mindig valami komoly témájuk van. Lehet, hogy csak én vagyok így ezzel, de én szeretem a romantikus drámákat. Szeretek sírni egy könyvön, mert akkor tudom, hogy hatással volt rám érzelmileg,mint ez a regény is.
Nagyon féltem belekezdeni ebbe a regénybe.A Lebegés számomra nagy meglepetés volt, de nem voltam vele tökéletesen megelégedve.A Tűzesővel napokig bajlódtam.Hazudnék,ha azt mondanám, hogy nem tetszett, de felmerült bennem a kérdés, hogy az írónő tud-e újat mutatni nekem. Végül győzött a kíváncsiságom.Bátran kijelenthetem, hogy ez a rész tetszett a legjobban a három közül, és nem bántam meg, hogy elolvastam.Imádtam az írónő stílusát már az előző két regényben is, még ha nem is tetszettek annyira, azt el kell ismernem, hogy nagyon jól tud történetet mesélni. A Lebegésen sokat sírtam, de ez a regény mégis jobban megérintett. A barátság fogalma teljesen átfogalmazódott bennem. Tetszett,ahogy a két főszereplő között a barátság kialakult. Kitartottak egymás mellett, akkor is, amikor a legnehezebb dolgokon mentek keresztül(Különösen akkor!!!). Ami különösen tetszett, az a regénynek a témája. Nem írom le, mivel spoiler, de szerintem az írónőtől egy bátor és brilliáns húzás volt. Ezt el is szúrhatta volna, de nem tette, remekül van végigvezetve a regényen.


"A te szívdobbanásaid forgatják a földet."
"– Te megcsókoltál! – suttogta Maggie.
– Hiba volt – feleltem.
– Jó hiba?
– Rossz hiba.
– Ó!
– Aha.
– Brooks?
– Maggie?
– Elkövethetnénk mégegyszer ezt a rossz hibát?"
" Megtanultam,hogy az eső néha kellemesebben simogat,mint a nap,a fájdalom alkalomadtán többet tud nyújtani,mint a gyógyulás.És még valami fontosat:hogy a kirakós játék darabkái nem feltétlenül akkor a legszebbek,amikor a helyükre kerülnek."
Az is megfogott az egészben, hogy a regényben olvashatunk arról is, hogy a Maggivel történt tragédia milyen hatással van a családjára, barátaira. Voltak akik eltávolodtak tőle, voltak, akik kitartottak mellette, és olyanok is, akik pont azért közeledtek hozzá, mert ez történt vele. Sok drámát olvastam már, de konkrétan ilyen témáról még nem. Lehet, hogy vannak benne klisék, de szerintem egyszer mindenképp megéri elolvasni. Fontos szerepet játszanak benne a könyvek, a zene és persze a folyó is. Valamilyen szinten mindkettejük életét a folyó változtatta meg. Maggie félelmei és démonai, Brooks és Maggie apjának kitartása nekem a lelkemig hatolt. A falusi pletykák is nagy szerepet játszanak a regényben, aminél ritkán tudok undorítóbb dolgot elképzelni. Talán azt, ha valaki hallgat is a pletykákra, és ezért más szemmel néz arra, akiről szólnak.




A szerelmi szál is megér egy misét szerintem. Fájdalmas, szívszorító, a kellő helyen sirat meg és nevettet meg. Két olyan szereplőt kaptunk, akiknek először a saját félelmeiket kellett legyőzniük ahhoz, hogy boldogok legyenek egymással. A mellékszereplőket is imádtam.Az ikrek sok helyen megtudtak nevettetni, aki annyira nem tetszett, az Maggie anyja, még akkor sem, ha a végére meg kéne szeretnem.Ami nekem negatívum, az a lezárás. Úgy érzem, túl hamar lett vége, még szívesen olvastam volna, hogyan boncolgatja tovább az írónő, de ez nem von le sokat a könyvélményemből.

Összességében tetszett a regény.Ha valakinek szintén nem tetszett annyira Brittainy első két könyve és fél ebbe belekezdeni, akkor annak üzenem, nem kell félni, ez a regény más.

10/9.5 pont

By:Adri



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...